Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Malování žel vůbec nerozumím, ale překvapilo mě to Savo na ptáčky. Snad to neznamená, že by tím Savem měly malovat i děti v mateřince?

0 0
možnosti
Foto

Dětem do ruky Savo nepatří, jen případně učitelce. Děti namalují podklad a vytvoří si šablony, které přiloží na malbu. Savo se používá jen ve zředění a z rozstřikovače, tato práce se dělá nejlépe venku, kvůli výparům. V naší školce ale zkoušet nebudu, využiji jinou variantu, kdy se na papír stříká jen barva, na kterou nevadí, když budou děti sahat. Efektnější variantu se Savem využijí nejspíš jen při tvorbě výzdoby do veřejných prostor, kterou dělám doma.

0 0
možnosti
PL

P96e52t18r 62L61o36r94e49n43c

10. 4. 2022 10:22

Djó Blogosféra...

(Někdy věž ze slonoviny) ;-)

1 0
možnosti
Foto

Této poznámce nerozumím. Blogosféra má stále se rozšiřující okruh přispěvovatelů, pokud vím, a i slušnou čtenost. Admini vytvořili i nějaké ty technické novinky. Prostě to funguje.

0 0
možnosti
VF

Já vidím moře, racky a vlnolam.R^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem si říkala, že už jsem si namalovala moře, na které se těším, až se k němu dostanu :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik