Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je pěkný:) Dneska jsme se s Jaru taky tak trochu připojili, neboť jsme jeli na kole kolem hospody "U posledního kelta":-)

1 0
možnosti
Foto

dík za rozšíření obzorů -dosud jsem netušila že se něco tak zajímavého konáR^

1 0
možnosti
Foto

Libuško, já o tom četla před lety v časopise Regenerace, to tady tahle akce vznikla. A pak a letos najednou sdílel jeden můj známý na FB článek z E-Lounska, tak jsem se chytla. Chvíli jsem tedy rozmýšlela, na který kopec se vydám a taky s kým, manžela takové akce nelákají, kamarádka měla něco jiného. Tak jsem se vydala sama a potkala tam jak kolegu z bývalé práce v roli čerta, tak i jednu z mých dávných známých A i kdyby tam nebyli ti dva, tak nemívám problém zapadnout do kolektivu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak se příští rok porozhlídněte, kam vás to přitáhne. Jedná se o přivolávání jara, to jsem vlastně v článku nenapsala. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik