Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Vlasto, znal jsem ho také jen z twittru a líbila se mi řada jeho hlášek. Je dobře, že jste napsala tento článek.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Docela se mě dotklo, jako když náhle odejde kamarád.

0 0
možnosti

R^Váš příběh Vlasto mě velmi dojal také proto, že jsem zrovna před chvílí odeslal do studia jisté rozhlasové stanice zhruba toto:

k Vaší anketě mohu říct, že dlouhodobým pozorováním mám vyzkoušeno, že kam přijdu, tam se daří lásce, přátelství a porozumnění(ani chlapi ve vesnické hospodě se nepoperou i když prý jindy je to zcela normální)

Zato se nedaří byznysu, financím a moderním technologiím(zapojit internet se u mě podařilo až za tři roky!!)

A teď řekněte, co je lepší?:) Vím, že člověk nemůže chtít všechno a na svůj úděl si rozhodně nestěžuji:)

Dále vím, že s lidmi to není zas tak špatné, jen nechtějí dávat svoje emoce tolik najevo. Tím dochází ke komunikačnímu prázdnu a to je špatně. My, kteří to pozorujeme jen nevíme proč.:-):-)V

3 0
možnosti
Foto

Pane Endersi, tak to máte dar, no a to bývá vyváženo nějakým nedarem. :-) No a jak říkáte, není až tak zle. I když míváme srdce na dlani, tak opatrně.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS