Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příjemné počtení. Snad jenom pod fotografií rodného domu Aloise Jiráska si opravte křestní jméno rodáka.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, opravila jsem. Přiznám se, že jsem pana Jiráska jako literáta spíš míjela, bývala to povinná četba, a přišlo mi moc rozvláčné. Tak jsem tenkrát obsah do referátu někde opsala.

0 0
možnosti

Na Hronovy jsem jezdíval rád a často i dost intenzivně. Konaly se tam skvělé diskuse po představeních, tvůrčí hádky i pamatuji půvab zdejší vinárny. Děkuji za kvalitní připomenutí.R^

1 0
možnosti

Dal bych pětkrát karmu V!![>-]EUR^:-) kdyby se to smělo.

1 0
možnosti
Foto

To je od Vás milé, děkuji. :-) Jsem teprve začínají fanoušek tohoto festivalu, ale příští rok se tam fakt asi vypravím na víc dní.

0 0
možnosti

Děkuji za reportáž, Vlasto.R^ Chystám se na tuto akci už asi 30 let, tak snad příští rok to dopadne.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Neco jako knihostrom jsem uz videl nekde jinde, jen si nepamatuju kde. Uzitecna vecicka:-)

1 0
možnosti
Foto

To je takový pěkný trend, přišlo to sem před pár lety tuším z jedné ze severských zemí. Mívají různé podoby, tyhle veřejné knihovničky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik