Diskuse

Deník paní Viewegho Fišrové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Knížky M.Viewegha mám docela ráda, jsou to takové oddychovky. Dočetla jsem až do konce takže..R^.

0 0
možnosti
Foto

Díky. Mám teď ale takový pocit zda se svým způsobem nepřiživuji na autorově slávě. No už musím zas do práce.

0 0
možnosti

Mohu jen ocenit dobře namíchaný deníčkový koktejl, inspirovaný tím nejvyšším inspirátorem, tj. obyčejným životem radostně prožívanýmR^

1 0
možnosti
Foto

Díky., koktejl je výživný. Někdy ale tak nechutná, a to by bylo další pokračování příběhu. S tím už ale váhám.

0 0
možnosti
Foto

R^Určitě pokračovat! Chytré, vtipné, ženské, nad věcí... :-) Prostě fajn! V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji paní Fuchsová, od Vás pochvala obzvlášť potěší ! Nevím ale, co by na to řekl pan Viewegh. Zkusila jsem se optat jednoho jeho kolegy, s nímž jsem v kontaktu. Že jako muž spíš odhadne, zda bych tímto naštvala. Nebo dotyčného potěšila?

0 0
možnosti
Foto

R^Cetlo se to hezky, Vlasti. Takova tvurci pohodovka. Tak at se dari dal, my ctenari si to pak zase radi precteme (tedy jestli mohu mluvit i za ostatni).:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jene. Snad by to panu Viewegovi nevadilo. Ale svět už je takový.

1 0
možnosti

R^gratuluji, Vlasti ke všem radostným prožitkům všedních dní V

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jani, i dny tzv. všední můžou být kouzelné.

0 0
možnosti
Foto

Dočetla jsem až do úplného konce:-). Hezké, pokračujte:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, budu. :-) Na začátku psaní jsem si tedy "řešila" nakolik odhalovat své soukromí a kdy případně fabulovat. Tady vlastně vůbec nefabuluji a i tak je to čtivé, že? Takže mám radost. A o tu se ráda dělím. Ať se radost násobí.:-)

1 0
možnosti