Diskuse

Co spojuje Karla Gotta, Jana a Káju Saudka, Ivana Mládka či Blanku Bohdanovou?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pracuju jako nápověda v Činoherním klubu. Měla jsem tedy to štěstí, že jsem zažila Blanku a Standu Zindulku při zkoušení hry, Moje Strašidlo. Bylo to nejkouzelnější zkoušení, jaké jsem během svého skoro padesátiletého působení u divadla, zažila. V A její obrazy? R^V

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší. :-) Mě paní Bohdanová dělala housku se šunkou, když jsme za ní přijeli, a moc se omlouvala, že nemohla na vernisáži osobně být, měla zrovna zdravotní problém.

0 0
možnosti

VVlasti, děkuji Ti za krásné povídání i fotografie R^

0 0
možnosti
Foto

Dík, Jani, přijeď se podívat osobně. Stojí to za to. Podrobnosti najdeš u mě na FB.

0 0
možnosti

Už jsem se lekl, že se bude článek hrabat někde v minulosti.

A to je dobře že ne. Pěkně napsáno včetně fotografií. KarmaR^

0 0
možnosti
Foto

Díky, zmínila jsem ty starší známé, abych uvedla mladšího současníka.

0 0
možnosti

Naivní umění je specifický fenomén, který mám docela rád.

Určitě mnohem raději než současné moderní výtvarné umění z tvůrčích dílen absolventů AVU či jiných uměleckých škol...

Karma R^

1 0
možnosti

Velmi hezké, souhlas a existují další - pan Bucala - Jiří Lír a i Josef Hlinomaz - scénka z Dobrých rodáků, kde autenticky maluje v krčmě ... Po 1989 se objevi starožitník a říká mi - Kupte obraz, udělám vám cenu. Pověsíte na zeď - vytvoří estetičko a za 30 let, se nepostačíte divit. Nabízel Jana Zrzavého za srando - cca 30. tis. Kč. Já prachy neměl, stavěl jsem ... Měl pravdu, cosi bych pořídil, zase nic, už zase staví dcery ... :-)

1 0
možnosti

Od Pepíčka Hlinomaze mám jednu kresbičku pejska (hafana) s koníkem, kterou věnoval své neteři na rodinné zabíjačce. Jiřího Líra bych chtěl také, ale strašně málo se od něj něco vidí ke koupi.

1 0
možnosti