Diskuse

Pojďme je naštvat třeba tím, že budeme volit Piráty

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už je volím několik voleb po sobě. ;-)

1 0
možnosti
ZA

Piráti mají slušný program a při práci volné ruce. Nemusí dělat neustále spoustu ústupků a starat se, aby nepraskla nějaká aféra, nemusí krýt nejasně získané miliony na osobních kontech. Pokud jim otevřenost a neúplatnost vydrží i ve vrcholové politice, mohli by téhle zemi hodně pomoci. Dávno už to není partička které jde jen o legalizaci trávy a stahování filmů z netu. Já jim to na podzim hodím určitě.

7 0
možnosti
JT

Ta trapná komedie už je ohraná a aktéři jsou zralí na výměnu. Jde jen o to za koho. Třeba ještě do voleb uzraje ve voličských hlavách početně významná volba jiné (t.č. neparlamentní) strany. A z takového "sjednocení" mají současní "mocní" strach.

1 0
možnosti
PM

Bohužel aktéři oné trapné komedie si pořád můžou spokojeně mnout ruce. Díky nedemokratické pětiprocentní bariéře a parcelaci mimoparlamentních stran na atomy se těší, že hlasy těch, kteří by je chtěli vyměnit, spadnou zase jako obvykle pod stůl. Dokonce mám podezření, že nám ty neustálé nové pidistraničky s prakticky totožným programem, podstrkují sami. Piráti by mohli být rozumná alternativa.

2 0
možnosti
VE

Nikdy jsem je příliš nezkoumala. Jsem pro svobodu internetu, ale ta mi připadá dostatečná (stáhnu si co potřebuju :) , v politice jde o něco víc. Z podobných pohnutek osobně budu volit Realisty - zkušeného politologa, ekonoma Kohouta... atp.

1 0
možnosti
JAN

Už i u nás to musí konečně vzít další generace, Piráti i v Praze asi mají "našlápnuto". podle mne jsou to ale trošku "naivní děti" ve smyslu, co říkají př. na NATO, či Zemana coby presidenta, akce ČSSD typu "reorganizace" policie, financování stran /tj. i vč. Ratha/, a další základní otázky dneška i budoucna !

Co se smluv týče, tak to zamázla především premiérova ČSSD a další "potřebné" partaje. Jasná "opo-smluvní" klasika ČSSD a ODS ! Takže jednoznačně potřebujeme někoho, kdo se tomuto konečně postaví, držme si tedy i nadále palce;-D

2 0
možnosti
JH

Ovšem nad Piráty už zlomili hůl dokonce už i Němci.

Zažil jsem ale ještě pitomější agitaci - když manželka jedno privatizačního zbohatlíka mi doporučovala, na just, volit komunisty:-)

4 0
možnosti
AR

Tomu se nedivte. Prvními kteří privatizovali státní majetky byli komunisté. Nestraníci se zmohli jen na založení živnosti.

1 0
možnosti
Foto

problém není ve stranách, problém je v lidech.

ONI, byli před nedávnem MY. A stačilo málo, aby pochopili, že se jim nabízí netušené možnosti.

5 0
možnosti
Foto

Hlavně volit neparlamentní stranu.

Doporučuji Svobodné.

1 1
možnosti
JH

J22i34ř52í 94H41r50b22e47k

14. 5. 2017 16:22

Váhám mezi Piráty a Realisty. Obě strany mi připadají dost fajn, zaslouží si příležitost rozhodně spíš, než ti, kteří ji už měli a promrhali.

1 0
možnosti