Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

https://www.novinky.cz/finance/225843-exekutori-vnikaji-do-bytu-i-bez-vedomi-jejich-majitelu.html,tady by novináři se měli dát práci a jt konkrétně po jménech polsanců,kteři za toto hlasovali..

1 0
možnosti
PN

P67e41t39r 76N81e66d63o83m48a

23. 2. 2017 21:32

hlas z diskuse: "Nutnou obranou může být pouze čin jinak trestný, který odvrací probíhající či přímo hrozící útok na hodnoty chráněné zákonem. Jelikož exekutor neprováděl útok na hodnoty chráněné zákonem, nemohla střelba pana Janoty odvracet takový útok a tudíž nemůže jít o nutnou obranu bez ohledu na to, jak se v danou chvíli cítil". ....pokud tedy na nekoho na ulici namirim plastovou atrapu zbrane tak se nejdena o probíhající či přímo hrozící útok na hodnoty chráněné zákonem, protoze plastova atrapa nemuze strilet? A pokud ten nekdo po me vystreli, nejena se v tomto pripade o nutnou obranu????

0 0
možnosti
Foto

Ten hlas jsem byl já. A pokud nevidíte rozdíl mezi exekutorem který už utekl z domu (tzn útok již nehrozí) a mířením zbraně ... pak na takovou neznalost zákonů jednou ošklivě doplatíte. Je mi to líto.

0 0
možnosti
Foto

No, a když to uzavřeme, tak místo abychom smutnili za panem Janotou, tak si tady, jako ostatně vždy, vyřizujeme své blogerské a diskutérské účty.

3 0
možnosti
Foto

Do exekuce se může každý dostat, aniž o tom ví. Jedna firma mi začala posílat Omegu 3 do schránky nedoporučeně, adresu evidentně získali z telefonního seznamu, sice za první zásilku chtěli jen poštovné, ale pak to začalo narůstat. A firma už jenom posílala poštovní poukázky, aniž bych si cokoliv objednal. Podařilo se mi to zlikvidovat až za zaslání 1000,-kč.

K mému údivu mi ale po čase začali docházet od jiné firmy poštovní poukázky jako úhrada za údajně zaslané ponožky, přičemž tu adresu získali evidentně od první firmy. Musel jsem to opět vyřídit telefonicky s tím, že jsem nikdy žádné ponožky nedostal. Ale fakt nevím, jak bych to prokázal.

A pak má našinec milovat kapitalismus, když je v něm možné dělat takové psí kusy.

5 0
možnosti
Foto

Ano, ale exekuci musí povolit soud. A soud musí dlužníka nejdřív odsoudit. Z čeho myslíte, že pramení ten nárůst 800,- Kč pokuty na dluh 15.000?

Právě, kvůli soudním a jiným výdajům.

4 1
možnosti
Foto

V právním státě by byla panu Janotovi uznána nutná obrana a naopak by byl potrestán ten exekutor za vloupání.

Ale toto je Česká republika.

10 2
možnosti
Foto

Nutná obrana to nemůže být z důvodu, že tou může být pouze čin jinak trestný, který odvrací probíhající či přímo hrozící útok na hodnoty chráněné zákonem.

Jelikož exekutor neprováděl útok na hodnoty chráněné zákonem, nemohla střelba pana Janoty odvracet takový útok a tudíž nemůže jít o nutnou obranu bez ohledu na to, jak se v danou chvíli cítil.

Přestože se jej v celém případu zastávám, (tedy především proto že byl bez jasných důkazů uznán vinným z nejhoršího možného skutku, který bylo možné na jeho čin napasovat) jeho chování rozhodně nelze omlouvat.

8 0
možnosti
JH

A pak, že jen já píši depresivní články. Já jsem si na život nesáhl, ale měl jsem obdobný problém. postavil jsem se k němu čelem a na administraci si "vydupal" opětné obnovení profilu. Panu Janotovi přeji lehkou zem. Moje články již tady neuvidíte, jen diskusi, jelikož jsem se zavázal exkluzivitou jinému serveru, protože tady ti vůbec nevěděli s kým mluví.

1 1
možnosti
Foto

Závidím vám vaši skromnost :-)

1 0
možnosti
Foto

Já, kdysi, snad ještě jako "tabulkové dítě", tedy pulec do 18 let věku četl, že se to rozlišuje takto:

1. Osoby, které nejsou veřejně známé, mají plnou ochranu svého soukromí.

2. Ale, osoby, které jsou veřejně známé, musí zájem veřejnosti o svou osobu strpět.

Asi to necituji přesně, ale myslím, že smysl je jasný. Otázkou tedy je, do jaké kategorie dotyčný patří.

Tak třeba já. Řekněme, že mám, přibližně 2000 článků každý se čteností okolo 1000, někdy i více a někdy méně. Takže i špatně matematicky fundovaný člověk musí dojít k nevyvratitelnému závěru, že mě znají asi 2 milióny lidí. A to se už počítá.

1 0
možnosti
Foto

Ne, zná vás přibližně tisíc lidí, kteří měli ty nervy a žaludek, přečíst vašich dva tisíce článků.:-/;-D

4 1
možnosti
BK

Ve své nemohoucnosti člověk může vyslat jen smíření se s božím plánem a dopřání klidu duše pana Janoty. Je mi to strašně líto.

2 0
možnosti
Foto

Ano, Beato, smrt je něco nad námi, stejně jako Bůh.

Za života se toho nemůžeme dotknout. A když se to stane, tak už to nikomu nesdělíme.

Obecně si myslím, že se na ten svůj konec špatně připravujeme.

2 0
možnosti
MS

Ne, že bych chtěl rýpat do adminů, ale ten poslední článek pana Janoty na blog.idnes je Googlem běžně dostupný. Před chvílí jsem si jej přečetl. Nerozumím tedy vyjádření pana Bangy, že byl stažen z etických důvodů a z důvodů policejního vyšetřování.

2 0
možnosti
Foto

Protože to vyjádření je postavené na hlavu:

Pieta předpokládá dodržování posledních přání zemřelého. Jedním z nich zcela jistě bylo, aby lidé jeho dopis četli. Kdyby to tak nebylo, nepsal by jej veřejně.

Vysvětlování policejním vyšetřováním je pro změnu založené na předpokladu, že vyšetřovaná věc existuje jen v jedné kopii, a když k ní má mít přístup policie, nesmí k ní mít přístup nikdo jiný, třeba proto aby ji neokoukal.

4 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik