Diskuse

Zpovídali jsme Martina Veselovského

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za reakce, toto je úděl novinářů, rozpoutávat diskuse o důležitých tématech. Panu Veselovskému se to daří, a zároveň nijak neexhibuje, což je mi osobně velmi sympatické. Vlastně jsem mu neřekla, že si cením jeho rozhovoru s v té době s "asi" kandidátem na prezidenta panem Horáčkem. Ten rozhovor mi ukázal, jak to je. A k tomu ten "poker face" pana Veselovského.

Jeho rozhovoror s docentem Konvičkou jsem nesledovala, jen vím, že za něj obdržel nějakou cenu. Stejně tak bych osobně ocenila paní Drtinovou za rozhovor s Danielem Landou.

0 0
možnosti

Zajímavý blog, škoda, že se v něm vyskytují perly typu: "o dvou hudebníkovo polohách". (6. pád - o hudebníkových polohách).

0 0
možnosti
Foto

Paní Blahová, díky za upouzornění, že mi uniklo špatné skloňování. Je to taková moje hovorová řeč, a musím si na to dávat při psaní pozor. Trochu mi ale vrtá hlavou to množné číslo, které jste použila. Že bych tam měla víc podobných "perel"? Nevidím ty další. Takže buď jsem na tom s češtinou hůř, než jsem si myslela, anebo Váš výrok není zcela obsahově přesný.

0 0
možnosti

Po odchodu M Veselovského se velmi výrazně snížila úroveň pořadu Čt24 Události, Komentáře. Sice jsem to čekala, ale že to bude až takový rozdíl, mě překvapilo.

Je to velký profík, a svou moderátorskou práci ovládá dokonale.

1 0
možnosti
Foto

Pan Martin Veselovský je t.č. bezkonkurenčně nejlepším moderátorem diskusí. Je věcný, připravený na hosta, zbytečně neexhibuje /jako někteří v neděli v poledne/, má navíc civilní projev.

Poznámka pana Vaňka níže je bohužel kontaminována osobní sympatií k docentu Konvičkovi. Vývoj docenta Konvičky po zmíněném rozhovoru dává Martinu Veselovskému plně za pravdu.

2 1
možnosti

L37i67b70o56r 41V44a77n44ě51k

20. 10. 2016 21:24

Nikoliv kolego.

Docent Mgr. Martin Konvička PhD. je mi jako osoba hrubě nesympatický a několikrát jsem se- i přímo jemu - vyjádřil, že jeho způsob vystupování a vyjadřování - jinak opodstatněných postojů - není vhodný pro vedoucí postavu hnutí, jehož cílem je zachovat u nás lidská práva a svobody.

Pan Veselovský, bohužel, není schopen ve svých rozhovorech zaujmout postoj jaký by novinář měl mít - t.j. ryze neutrální s cílem toho, aby intervjůjovaný mohl vyjádřit své názory a postoje.

Jinak je bezpochyby jeden z nejinteligentnějších v této profesi a také se rád podívám na rozhovory, kde tak nevyplavávají na povrch jeho subjektivní postoje.

1 0
možnosti

L95i12b53o98r 79V31a25n59ě92k

20. 10. 2016 20:48

Pan Veselovský u mne ztratil kredit, když jsem shlédl jeho rozhovor s docentem Konvičkou.

Místo rozhovoru o základech jeho postojů, o principech toho, proč islám není v souladu s naší kulturou, se celou dobu točil jen a pouze na tom, že kdysi použil očividnou řečnickou nadsázku o mletí do masokostní moučky a koncentračních táborech.

A několik dalších rozhovorů na toto téma můj špatný dojem o jeho soudnosti jen doplnilo.

3 1
možnosti