Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šťavnatá jablka, krátká sukně, přichází jaro

Těch úsměvů, když muž zří ženu v kratší sukni, to jsem si dnes tedy užila. I jablka dostala. Takové drobné radosti jednoho dne. Že bych o tom ještě i napsala? Povzbuzena těmi úsměvy.

Vyměnila jsem obligátní kalhoty za kratší sukni a ejhle. I když i jindy se většinou muži usmívají, tak dneska ještě víc.

Jeden mě vzal i na výlet do hor a zajímavě vyprávěl.

Druhý přinesl docela cenné fotky, které potřebuji k práci.

Třetí mě s úsměvem poslouchal, když jsem se potřebovala cestou z práce vypovídat. A nechtěla už čučet do monitoru.

Čtvrtý otevřel dveře od domu, pátý mě odvezl autobusem. Ten nejprvnější (manžel) mě i ráno přivezl autem. A umí mě krásně drbat na zádech.

Šestý teď hezky mluví z TV Art, kterou mám naladěnou.

Sedmý napsal tady na blogu něco tak dobře, že jsem si to přečetla třikrát.

Osmý mi zdvořile poděkoval.

Devátý byl mile překvapen, že o jeho práci v tom našem plátku napíšu, a desátý teď vesele tančí na obrazovce.

Jedenáctý, dvanáctý i třináctý to teď čtou, protože mají rádi krátké sukně a šťavnatá jablka. 

A jsou zvědavi, jak to bude dál.

Inu, jak by bylo, je večer, už jdu spát a budu si nechat něco hezkého zdát.

Baví mě si se slovy hrát. Právě teď.

Tak zase zítra, jo?

Budeme si dělat hezčí svět.
 

Autor: Vlasta Fišrová | středa 15.3.2017 21:06 | karma článku: 13,55 | přečteno: 401x
  • Další články autora

Vlasta Fišrová

Novodobý alchymista, básník a tak trochu i šíbr

Zaujalo mě poutavé vyprávění o krásách přírody jednoho člověka putujícího krajinou. Natáčí se u toho na mobil na sociální síti a vše zčerstva sdílí svým přátelům a příznivcům. Tady už může posluchači zablikat červená kontrolka.

8.10.2023 v 14:31 | Karma: 6,82 | Přečteno: 220x | Diskuse| Společnost

Vlasta Fišrová

Farář, psycholog či laskavý, moudrý, starší člověk?

V diskusi o významu církve v dnešních časech jsem tu dnes natrefila na zajímavou myšlenku. Týká se péče o člověka v obtížných situacích, kdo se může ujmout role utěšitele či přímo psychologa. Což u věřících zastávající faráři.

6.10.2023 v 9:44 | Karma: 7,48 | Přečteno: 269x | Diskuse| Společnost

Vlasta Fišrová

Snílek Václav

Chytrý telefon mi krátce po svátku sv. Václava nabídl nový videoklip Václava Neckáře s písní Snílek. Zpěváku Václavovi a jeho hudebnímu týmu, který jej doprovází, se podařilo navázat na ojedinělou Půlnoční.

30.9.2023 v 19:38 | Karma: 10,88 | Přečteno: 209x | Diskuse| Kultura

Vlasta Fišrová

Láska a inspirace namodro

Psala jsem tu ódu na Toyen a mé setkávání s nejlepšími českými malíři, nejen surrealisty, pokračuje dalšími zážitky. Obrazy nejen v originálech na zdech, ale i jako velké puzzle či pexeso, tak se dnes představuje umění.

29.9.2023 v 21:29 | Karma: 6,14 | Přečteno: 128x | Diskuse| Kultura

Vlasta Fišrová

Člověka nepřebarvíš, jen se vybarví

Malířka Toyen byla fenomenální osobností, která dovedla přetavit své trauma v umění, ceněné dnes milióny při dražbách. Zemřela takřka v zapomnění a osaměle, přátelé odešli dřív. Surrealismus má ale stále co říct. Naše nevědomí.

25.9.2023 v 10:46 | Karma: 9,65 | Přečteno: 235x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  13:15

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:10

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:10

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  13:05

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik