Na kafíčko či sklenku s mými oblíbenými blogery

Přišla jsem se sem přiučit v psaní, měnila jsem totiž profesi, a ráda bych si byla jistější v tom, co teď dělám. Navíc jsem vždycky ráda četla a nechávala se vtáhnout do příběhu. Za okny fučí silný vítr, noťas spolehlivě vrní.

Je čas na pochvalu. Čím jsem totiž na tomto světě déle, tím spíš si něčeho vážím. Není to vůbec samozřejmé, když je dobře. Neřeším teď žádné zásadní věci v životě, a tak se ráda bavím příběhy, rozmanitostí světa. A některé příběhy jsou mi prostě bližší.

Moc ráda tu čtu zápisy pana Jílka. Dovede psát o každodenostech s takovým až budhistickým klidem. Prokládá své úvahy moudrostí, která pramení ze zkušenosti. A je to správný svéráz. Hrdina námořník, který jde svou cestou. Takové moje mužské já.

Radka Kielbergerová, nádherně laskavá bytost. A jak umí skládat své poznatky a postřehy. Taky patří k mým VIP.

Karel Trčálek, s ním se někdy úžasně nachechtám. Líbí se mi, jak převrací snad všechno. Zvláštní týpek z tichých čajoven.

Marek Valíček, ten je vtipný tak nějak společensky přijatelněji, nebo jak to říct. To je velký um, psát tyhle historky. Několik lidí v republice, které známe z TV obrazovek, se tím úspěšně živí.

Obdivuji taky texty Šárky Bayerové, která přináší pečlivě připravené (na to bych neměla trpělivost) příběhy žen, které svým způsobem v určitém období ovlivňovaly svět a moc se o nich přitom neví. To mě baví. Takovéto příběhy hledám a málokdy najdu v tištěných časopisech, kde doufám ve kvalitnější žurnalistiku.

Také si ráda prohlédnu zdejší fotoblogy, Jarmila Kamenáčová výborně fotí a Karel Ábelovský.

Ještě bych ráda zmínila kočkomila Jana Pražáka, který má v sobě též hodně laskavosti, Pavla Chalupského, který se poctivě snaží přinášet své duchovní poznání. Zažila jsem lidi, kteří o těchto tématech taky hodně mluvili, ale ještě je neměli zažité.

Jana Slaninová, ta dovede být hodně osobní, a taky poctivě. To se pozná. Toho si taky moc cením, jít takhle s vlastní kůží na trh. Když má člověk co předat, pomoct s něčím ostatním, tak právě taková aktivita na blogu je dobrá možnost. I s těmi riziky, které to má.

Takže díky, milí blogeři, vyjmenovala jsem jen některé, vítr venku zesiluje, a už se musím připravit na cestu do práce. Kde budu zas tvořit některé texty, což mě živí a ne vždy mi to jde snadno. Tak jsem chtěla říct, že mě v tom svým způsobem pomáháte, zkušenější psavci.

A omlouvám se těm, které jsem nejmenovala, a taky mi rozšiřují obzory.

Jste moc fajn. I ti, s nimiž úplně nesouzním, ale chápu, že se snaží prosadit svoje. Předat svou zkušenost a názor, který má svou platnost.

 

Autor: Vlasta Fišrová | pátek 10.3.2017 6:20 | karma článku: 9,73 | přečteno: 249x
  • Další články autora

Vlasta Fišrová

Snílek Václav

30.9.2023 v 19:38 | Karma: 10,88

Vlasta Fišrová

Láska a inspirace namodro

29.9.2023 v 21:29 | Karma: 6,14

Vlasta Fišrová

Zahoďte ty berličky

2.1.2023 v 13:52 | Karma: 11,77

Vlasta Fišrová

Ahoj krásko, jak se dnes máš?

25.5.2022 v 18:49 | Karma: 11,59

Vlasta Fišrová

Jak jsem se probudila v roce 2037

15.5.2022 v 11:06 | Karma: 10,75
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik