Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Kněží mají také základní psychologické vzdělání, aby mohli rozeznat, kde mohou pomoci sami a kdy mají poslat k odborníkovi. Extrémní reálný příběh: Psychiatr a kněz Max Kašparů u jednoho člověka rozeznal akutní psychiatrickou diagnózu, a poslal ho s ní do nemocnice. Tam se divili, že pacient přišel se správně určenou diagnózou.

2 0
možnosti
Foto

To ráda slyším. Zažila jsem několik kněží, jejich řeč při mši (omlouvám se, nebudu-li používat vždy odborné termíny, nejsem v žádné církvi), a někteří se na můj vkus příliš vraceli do minulosti či mluvili o nás všech jako o hříšnících, prý je v nás něco zhnilého, povídal jeden, v kostele, kde byla spousta lidí, které vůbec osobně nezná, i děti, byla to taková větší událost, a tohle označováni apriori za hříšníky nemusím. Na druhou stranu jsem zažila i velmi laskavého faráře, při řeči, kterou jsem mu z části připravila k pohřbu mého strýce, on to pronesl s citem, a dodal to potřebné, výzvu, abychom si vzájemně urovnali, co je třeba, že to byl opravdu silný zážitek. Takže s faráři to bude jako s lidmi v různých jiných profesích.

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik