Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teda kafíčko a domácí makovník s čokoládou takhle po ránu... vy si umíte žít! :)

Zbytek taktéž supr. Jo a v Chomutově jsem jako malý byl. Poprvé jsem tam viděl větší množství paneláků, poprvé jsem tam hrál jakousi počítačovou hru a taky jsem tam třeba viděl papouška, co uměl mluvit. Nezapomenutelné věci.

Hezký víkend přeju.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle, a to ten makovník přinesla dcera, jedna ze dvou dospělých dcer, které máme, to je teprve bonus :-) A k panelákům v Chomutově, těch tu opravdu je, mí rodiče sem přišli v 60. letech, kdy tu stavěli paneláky pro horníky, v takovém sídlišti, dnes docela poklidném, jsem vyrostla, a až později zastavěli panelovými domy i krajinu, kde bývaly pole a louky, od Březenecké po Písečnou (směrem k Jirkově a dál k Mostu). Tam už bydlení není až taková hitparáda. S mým mužem žijeme v klidnější části, říká se jí Horní Ves (původně vesnice).

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik