Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I79v22o 41C36i12l63i63c72h

25. 5. 2022 22:33

Moje nejlepší kamarádka po rozchodu (nebudu zmiňovat s kým, mnozí zde vědí) zkoušela dokonce různé seznamky a musím říct, že tam jsou většinou ještě větší zoufalci (anebo naopak predátoři). Měl jsem to z první ruky a bavili jsme se nad tím mnohokrát ;-D Ovšem i v tom marastu se tam asi dá najít slušný chlap, nyní s takovým jedním, bohužel asi až příliš introvertním a nesmělým, randí a moc bych jim oběma přál, aby jim to vyšlo R^

1 0
možnosti
Foto

Taky přeju, ať jim to vyjde, vždyť co je hezčího, než když muž a žena najdou v sobě zalíbení a vzájemně se doplní. Jsem šťastně vdaná, vím, o čem mluvím.

1 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, Vám psát se teda vyplatí. Ještěže nejsem na sociálních sítích. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Prostě to ode mě drobet schytal. :-) Ale třeba se mu to bude líbit a udělá mi toho pejsánka.... chichichichichi... haf haf haf

1 0
možnosti
Foto

A to jsem taková mrška, že jsem mu to interně na ten Fb poslala... tak uvidíme, jak zareaguje :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik