Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J37a78n 55Š75i76k

9. 5. 2022 9:26

Děkuji za článek a přeji hezký den

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za za odezvu, také přeji prima den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Píšete správně: "Poděkujme si navzájem", protože nikdo jiný to za vás neudělá.:-)

Ale vážně: oceňuji váš korektní přístup k vzájemným vztahům a vyhnutí se laciným výkřikům paušálních odsudků. To bychom se (muži a ženy) mohli do nekonečna bombardovat vzájemnými výhradami a výčitkami, což nikam nevede. Podstata přece spočívá v tom, že ženy jsou z Venuše a muži z Marsu. Až teprve to vede ke zjištění, že "tyhlety smíšený manželství nedělaj ́dobrotu". :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář, opravdu nepatřím k ženám, které vykřikují odsudky vůči mužům, i když jsem taky kdysi doufala v "prince na bílém koni", ale život mě naučil. :-) Takže bohatě stačí, když muž je vtipný a ideálně charakterní, no a hlavně když umí něco, co já ne, a poskytne mi to, když mám zájem. :-)

0 0
možnosti

J47a51n 29M20a12r54e72k

8. 5. 2022 23:06

Juli Lescautovou jsem 'celou' viděl. Chápu emancipované dámy ve snaze se prosadit, ale co mi na Julii trochu vadilo, s kolika chlapama to po rozvodu patlala, nakonec když byla v Paříži, tak i s jedním ze svých podřízených.

Jinak naprosto nemám nic proti emancipaci žen

1 0
možnosti
Foto

Inu, žena má též své erotické touhy a a ty emancipovanější jsou často i tzv. promiskuitnější, což je vnímáno negativně, ale není v tom třeba i strach mužů, že není pro ženu dost dobrý? Když si "klidně" najde jiného? Vyzkouší víc možností. I to je emancipace. Božena Němcová by mohla vyprávět.

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik