Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Mně také má Pán Bůh rád. Nevím proč? Ale někdy se mi to jeví tak, že Pán Bůh má rád neřády. Asi jsem neřád. Ale ať je to, jak to je, jsem šťastný. A děkuji za to vše každý den!

:-)

1 0
možnosti

I16v11a64n41a 45L40a24n34c29e

31. 3. 2022 12:44

Mít štěstí, je velice důležité, protože to se propluje i nebezpečím snadněji...R^:-)

1 0
možnosti

Naprosto pochopitelné pocity. Prožívám je dnes i za svojí starší sestru, která se podrobila zákroku v FN Motol a byla velmi spokojena. Díky všem z této nemocnice.VR^

1 0
možnosti
Foto

Někde rozdávají dotazníky spokojenosti, kde jsou rozepsané jednotlivé oblasti, ten chomutovský má 21 otázek, kde se ptají i na spokojenost se složením stravy, její kvalitou a velikostí porcí - jak na hotelu. A protože jsem dotazník nevyplnila, byl při propouštění někde na dně tašky a nechtělo se mi ho hledat, přeci jen jsem se už těšila hlavně domů, tak pak jsem napsala aspoň osobní mail.

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik