Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J85a48n 20K19a75r53a37s71e25k

31. 8. 2019 14:40

pan Jilek se zajimal take o pocitace a byl velice aktivni na portalu abclinuxu.

Tam je mozno se presvedcit, ze jeho obliba se drzela v uzkych mezich a jeho provokativni blogy a komentare casto koncily sporostou diskuzi. Jelikoz se tam nikdy nic nemazalo, tak se mohli diskuteri vyjadrit k osobe pana Jilka velice otevrene a ja ujistuji pritomne, ze to, co mu tam vmetli do tvare by si nikdo za ramecek nedal.

To jeho 'svatoreceni' zde mi prijde skutecne prehnane.

0 0
možnosti
Foto

V mé vzpomínce se nedočtete, že byl snad dokonalý, takový není nikdo z nás. Mě osobně ale něco předal, tak tu o něm i osobně píšu. Vyrovnávajíc se se smrtí. Možná bychom se mohli všichni trochu zamyslet, jak na nás jednou bude vzpomínat naše okolí, nejen rodina, ale i třeba sousedi, spolupracovníci, či čtenáři našich blogů.či nějaká ta internetová komunita. Upřímně Vám, pane Karásku přeju, aby za Vás taky někdo uronil slzu, až odejdete. A to Vás vůbec neznám, ale prostě tak lidsky.

0 0
možnosti
AL

Nádherně o něm napsal Vážený a uznávaný bloger MUDr. Vodvářka z Darkovic.

https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=719797

Dílo se zaslouženě dostalo do výběru, kde sklidilo obrovský úspěch.

Jak říká níže bloger Jan šik: . "Hezkých a milých slov není nikdy dost. " o to jsem byl více překvapen, když pan Jílek v jedné z jeho mnoha diskuzí předpovídal Zemanovi brzkou smrt.

Jste hodná, že jste si vzpomněla.

Pěkný víkend všem.

1 0
možnosti
Foto

Ano, to je velmi krásný epitaf. Jsem ráda, že tu jsou takoví lidé.

0 0
možnosti
Foto

J69a50n 83Š15i19k

30. 8. 2019 21:47

Děkuji Vám za článek. Hezkých a milých slov není nikdy dost. Ani pro lidi, kteří odešli. Krásný víkend paní Fišrová

2 0
možnosti
Foto

Také děkuji, je to pro mě milé, mít tu tolik ohlasů v diskusi. To se mi běžně nestává. I když vlastně, jak jsem tak jednou zabrousila na politické téma... tomu se ale nechci věnovat, to byla jen taková momentální deziluze. Radši rozvíjím to optimističtější. A pak jsou učitá humanistická témata, najdu-li tedy nit, jak příběh představit.

1 0
možnosti
JL

Patřil k blogerům, které jsem si většinou přečetl, aspoň zpočátku. Ke konci se opakoval. Zaujalo mě, jak má vyztužené ego, pořád psal o sobě :-). Určitě zas přijde, inkarnuje se a bude třeba jungián.

1 0
možnosti
Foto

Ego je důležité a mě to přijde poctivé psát sám o sobě. Sami sebe přeci jen nejlépe známe. Nebo si to aspoň myslíme. :-) Určitý sebezpyt může být i užitečným vodítkem pro druhé lidi. A jaká bude další inkarnace tohoto člověka, to myslím není ještě jisté. Podle určité teorie, kterou můžeme přijmout za svou, se domluví se svými blízkými dušemi, až se tam vespolek nahoře všichni sejdou. A zhodnotí, jak se zhostili svého úkolu, a co je třeba dolaďovat. V jakém smyslu se dál vyvíjet.

0 0
možnosti
Foto

Jan byl pozoruhodný člověk. Před mnoha a mnoha lety nepřímo zasáhl do mého života, aniž jsem to já nebo on sám tušili.

Čest jeho památce a Vám dík za vzpomínkuR^

1 0
možnosti
IM

I90v83a 77M35a39r40k18o34v98á

30. 8. 2019 20:32

Vlasto, díky za ten článekR^ Mám stále v hlavě, že napíšu něco podobného - na rozloučenou. Pan Jílek mi byl svými články také hodně blízký. Zemřel zrovna když jsme byli na Bajkale. Jednou jsem tam měla volnou chvilku a zašla na blog. Přečetla jsem si jeden jediný nadpis blogu p.Vodvářky "Zemřel Jan Jílek", víc jsem nemohla číst... Jo jo... V

1 0
možnosti
Foto

Ivo, to jste mi připomněla, to jeho jo jo, to jsem vlastně chtěla použít, ale pak na to zapomněla. Ale schválně jsem našla klip z jeho diskotéky. V

1 0
možnosti
Foto

Karma za velmi pěknou vzpomínku R^VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Marku, četla jsem text od Vás, na jeho stránce a teď se podívala i tady, a snad se odvážím přečíst si i jeho dopis na rozloučenou. Pro ty, kteří nečetli Váš blog: https://trizuljak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=720011

0 0
možnosti
LJ

Taky jsem ho čítával. - Děkuji za oznámení této smutné zprávy.

3 0
možnosti
Foto

Věřím tomu, že nás teď slyší. A snad je spokojen. V

2 0
možnosti
Foto

Moc hezká vzpomínka na velkého člověka. Děkuji..R^

4 0
možnosti
Foto

Také děkuji. Dozvěděla jsem se to díky jeho rodině, která spravuje jeho profil na Fb, a pak už jsem našla i články dvou jeho kolegů tady. Pobrečela si a pak mi přišla inspirace k psaní... máme tedy v rodině teď krásnou událost, narození druhé vnučky, tak jsem si i říkala, jak to jde ve vlnách, jeden umírá, druhý se rodí... života běh.

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik