Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj táta odešel ze světa den po mých osmnáctinách a chybí mi dodnes.

Je smutné vidět svého tátu, kdysi plného síly, takhle odcházet, ale je za vámi jeho dlouhý život a celý život Tvůj, Vlasti. A je to i obrovský dar, který Ti dává tím, že je náhle tak bezmocný, křehký, neznámý. Je dobře vidět, k čemu směřujeme, vdíme najednou, že konec existuje, a každý den, každý okamžik má najednou jinou chuť, jinou váhu, jinou cenu.

Objímám Tě. A jestli máš něco nevyřčeného, ještě to řekni. Je to důležité.

0 0
možnosti

Otec mi umřel, když mi bylo devatenáct. Letos to bude padesát let, ale stále mě provází životem.

0 0
možnosti
Foto

ten pocit znám-držím palceVR^

0 0
možnosti

D71a25v77i66d 19V57l28k

30. 3. 2019 8:19

Držím TI pěsti Vlasti.V

0 0
možnosti

R^

Díky!

Dle perexu podle velkého "B" ve slově Bůh jsem očekával teologický traktát o tom, jak je dobře, že naše iluze o Bohu se ztrácejí. Ale Vaše povídání je naplněno úžasnou člověčinou a bolestnou zkušeností každého z nás, co pro nás znamenají naši rodiče. Ano, takový je život! A takový jej musíme umět přijmout!

Díky!

:-)

0 0
možnosti

I48v32a47n43a 68L96a19n26c37e

29. 3. 2019 11:21

Muj tatinek zemřel minulý rok na jaře. Vím,jak se cítíte;-(;-(;-(Ta bolest nepřejde ani po roce, myslím si, že to nepřejde nikdy. Rodiče jsou ti, kteří nás milují i s našima chybama....V

1 0
možnosti
Foto

Také mi milovanej táta neodcházel právě lehce, přeju hodně síly.

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik