Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^souhlasím Vlastičko-krásný obrázek dnešní společnosti a ty mužské vzory jedna radostR^;-D

0 0
možnosti
Foto

Karma, také se mi film líbil. :-)

0 0
možnosti

ten film samozrejme spatny neni, ale zase neni takovy, abych se na nej musel koukat kazdejch par mesicu.

0 0
možnosti
Foto

Nevšimla jsem si, že by tenhle film dávali v televizi častěji, pro mě to byla premiéra, proto jsem i napsala své dojmy, jak to bylo čerstvé a ještě doznívalo.

0 0
možnosti
Foto

Filmy Bohdana Slámy nezklamou. Pro někoho možná nejsou "takové ty pěkné oddechové", ale já v nich hledám hlavně silný příběh životem otlučených lidí. Film jsem viděla naposled loni. Díky za připomenutí.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Taky mám radši životní příběhy otlučených lidí :-) jsou pravdivější...

0 0
možnosti
Foto

R^ loni jsem po Novém roce začala psát článek, na obhajobu. Pak jsem přestala, protože mě ty negace filmu tady na blogu zcela převálcovaly. Ano...Sláma nedělá růžovku, Sláma vždycky dělá život. A do života patří i to, že někdo je jen převozník, i když se tady zdá jako chlap, co "zklame". Každé setkání v našem životě má svým, způsobem nějaký smysl. Je to bezvadný film. Bezvadný a dobrý. Ale jako skeptik... no... přeji Vám klidnou diskuzi. Karma a hezký den.:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, já to tu téměř nečtu, píšu jen, když mě osobně něco zaujme, a baví mě to nějak formulovat... což se mi přihodilo dnes nad ránem, po včerejším zhlédnutí filmu. A jsem ráda, že to i dost lidí chápe.

2 0
možnosti
Foto

Broňa jen jako převozník, to jste napsala přesně. Film jsem viděla a také se mi docela líbil; i když, ačkoliv jsou k zamyšlení, nemám současné deprimující snímky moc v oblibě. Stále srovnávám s filmy let šedesátých až osmdesátých, které jsou také k zamyšlení, ale cítím se u nich uvolněně a navíc se nasměji. Například Vesnička středisková, ta má také svoji vážnou ideu, ale směji se u ní od začátku do konce, a to i při desátém zhlédnutí, kdy film znám už téměř nazpaměť...

1 0
možnosti
Foto

Díky, popravdě bych na ten film třeba do kina nešla, ale v televizi si to ujít nenechám a dobře jsem udělala. Nasmála jsem se u olivového oleje. :-) Jinak samozřejmě taky miluju komedie, to je ale žánr nejobtížnější, a povede se jen občas a jen některým. Vesnička má středisková je majstrštyk.

0 0
možnosti

Souhlasím, film byl moc pěkný.R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS