Diskuse

Život a smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já také. :-) Zdravotní stav mého tatínka se ještě zhoršil, naštěstí má dobrou péči.Teď už spíš tu paliativní.

0 0
možnosti

Wooow. Krásně napsaný blog se zaslouženou karmou ode mě. Vyhýbám se těmto věcem, neb jsem docela vnímavý a na chlapa asi až příliš citlivý.

Přesto se mi líbí Váš náhled. Čtu podobné věci nerad, ale jsem k nim zároveň magicky přitahován. Divná schizofrenie. Už proto, že mě vždy podobná věc alespoň trošinku zabolí.

Váš článek mě chytil za srdce. Smutné, ale hezké a plné lásky. Držím Vám palce.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou reakci, právě pro takovéto lidi píši nejraději. V Samozřejmě to dělám i kvůli sobě, abych si to vše nějak porovnala.

0 0
možnosti
Foto

R^napsala jste to moc krásněR^

1 0
možnosti

Rozumím Vám a děkuji, napsala jste to i za mě. Mojí mamince je 95 let. V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, třeba s maminkou ještě oslavíte stovku. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik