Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žiju rád, sám za sebe a přijímám za to odpovědnost. A také jsem zažil pár zlomových okamžiků v životě a zajímavých synchronicit a také o tom přemýšlím. Fakt je, že na "osudových" křižovatkách jsem se v životě vydal jiným směrem. A zpětně to krásně zapadá do mozaiky (života);-)

1 0
možnosti

J15a26n 63P37a17l51l50a25s

15. 8. 2018 22:17

Dobrý večer, pokud by platila teorie, že čas neexistuje, tak by byl „osud“ jasný, neboť vše, co se má stát, už se vlastně stalo.

Ve sci-fi se zase používá termín predestinace. Dají se s ním vytvářet úžasné konstrukce.

A v diskusi Vámi zmiňovaný Moody - rozum zůstává stát.

Až uvidím světlo na konci tunelu, dám Vám vědět, pokud budete ve správný čas na správné seanci.

2 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, třeba už jsme se v jiné rovině potkali, jen to v téhle zrovna nevíme. :-)

0 0
možnosti

Takže pokud jsem fatalista věřím na předem určený osud, kloním před osudem hlavu a trpně se mu poddávám. Jsem obecně málo aktivní, co má být, to bude, tak co bych se staral a snažil, že.

Netrápím se takovými blbostmi, jako je zdravá výživa a sport k prodloužení věku a zachování zdraví, protože vím, že je to zcela zbytečné - osudu neuniknu. Pokud vážně onemocním, vím, že to je osud, vše je marné.....

Z podstaty své osobnosti nechci takto věřit a žít.....za vše co se mi přihodí jsem zodpovědný jen já....

1 0
možnosti
Foto

Též dávám přednost aktivnímu životu a nespoléhání se na něco abstraktního, ale už se mi kolikrát stalo, že jsem se setkala s něčím, co nazýváme "mezi nebem a zemí". Ráda to zkoumám, dá-li se to tak říct.

0 0
možnosti

Těch příběhů na toto téma mám víc, protože když si člověk dá mnohé věci do souvislosti, zjistí zajímavé věci. Je to na dlouhou debatu. Dám jen jeden příklad. Moje teta zemřela přesně na den za 20 let po mém otci, tedy svém bratrovi. Je to jen náhoda?

1 0
možnosti

Můj syn se narodil přesně na den deset měsíců po smrti mého bratrance.

Dvě zajímavá data v mé rodině: syn narozený 22.2.1992, můj otec narozený 22.12.1942...

Všichni v mé rodině z otcovy strany, jsou narozeni v sudých letech.

Náhoda?

Plán?

:) ve výsledku je nejdůležitější žít život tak, abychom jej nepromarnili čekáním na zázrak s rukama v klíně

2 0
možnosti

Taky o tom občas přemýšlím - jsou různé pohledy od lidí zasvěcených, že doba smrti se dá měnit a umí to například asijští jogíni. Když čtete jejich vyprávění, dozvíte se, že nějaký mistr měl umřít, cítil blížící se smrt - a řekl kdy umře, dejme tomu v pondělí, pak ale změní názor, protože chce ještě něco řešit a smrt údajně odloží klidně o několik dnů... osobně si ale myslím, že normálnímu člověku to může být jedno. Prostě až to přijde, bude to tu. Ještě jeden příklad z oblasti NDE - near-death experiences - mnoho z těchto lidí, kteří odešli z těla a ze Země, se ocitlo v další dimenzi (duchovním světě), kde jim někdo řekl, že se musí vrátit. Je to snad v 90% případů - pryč je posílají někdy příbuzní, někdy jen nějaký hlas nebo nějaká andělská bytost. Dotyčný o tom nic neví, ale lidi, kteří jsou po smrti čili duše to vědí velmi přesně. Pokud to tak je, a proč ne?, tak to znamená, že smrt je opravdu naplánovaná, a i když je dotyčný třeba už v klinické smrti, nesmí umřít!!!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS