Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D21a11v68i89d 53V89l34k

19. 4. 2018 8:09

Hezký blog VlastiR^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný blogR^. Jsem nadšená hlavně medailonkem a jeho osudem. Ano, to jsou ty věci mezi nebem a zemí, naplno je pochopí jen ten, kdo si jejich zásah do svého života zažil osobně.

A vyloženě mě nadchla ta krásná fotografie ženy, která se vrací z kostela. Úžasná kompozice. Ta fotografie by byla chloubou každé foto výstavy!!

2 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeňko, můj manžel fotí skvěle, i občas vystavuje, ale musím ho k tomu vždy přimět. On ale docela trpí, když vidí, kdo všechno dnes ze sebe dělá zkušeného fotografa a pořádá třeba drahé workshopy, kde slibuje, co všechno zájemce za chvíli naučí. V tomhle oboru je tedy velká konkurencem mi to máme jako koníčka. Mě vlastně dovednost fotografování i svým způsobm živí spolu se psaním, došla jsem k tomu právě přes soukromé vystavování, kdy jsem si poté troufla hlásit se do výběrka na kurátorku galerie. Ač na to oficiální odborné vzdělání nemám, ale zkušeností dost.

0 0
možnosti
Foto

R^Nádherný nález. Já mám dvě. Jednu jsem si koupila před třiceti lety v Mexiku a druhou jsem dostala od mexické kamarádky. My, co jsme srdcem Mexičané, Lupitě věříme....;-) Koukněte sem :-) https://sarkabayerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=383327 Přeju vše nej....

2 0
možnosti
Foto

Šárko, díky moc za další informace, které jsem nevěděla. Třeba o té kopii obrazu naproti Jezulátku. To se musím příště v Praze podívat. Jednu kopii mají také v největší katedrále v New Yorku, tam je přímo boční kaple, kde se modlí lidé s indiánskými kořeny. Hodně jsem na indiány myslela, když jsem do USA jela, měla jsem zájem přiblížit se něčemu z jejich kultury, šli jsme do muzea, pozorovala jsem cvrkot na ulicích. A věděla jsem, že určitě chci jet na tu pláž. Což se nakonec ukázalo jako důležité pro nalezení medailonu. Netuším tedy, jak byl ve vodě dlouho. No a dnes ráno jsem si dala horkou čokoládu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik