Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bota baskervillská :-)

1 0
možnosti
Foto

Povídání moc pěkné, ale fotky doslova nádherné!R^ Jestli to není tajemství, můžu se zeptat, čím fotíte? Ačkoli nejde samozřejmě jen o technickou kvalitu, ty snímky mají hlavně duši.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, momentáně fotím většinou jen mobilem, a tyto jsou pořízené právě jen chytrým telefonem. Lehce je pak upravuji též jednoduchou aplikací v telefonu. Dřív jsem fotila i zrcadlovkou, mám za sebou i výstavy. A ilustrování dvou knížek. Teď fotím hlavně do novin, kde pracuji. A mobilem "co mi padne do oka." Když si vygooglíte mé jméno, tak najdete mé fotky na různých fotoserverech pro amatéry. Je to můj velký a dlouholetý koníček.

0 0
možnosti
Foto

Moc krásné fotky. U nás na Přebuzi je také moc krásně.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik