Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^krásný výletR^

já tam strávila týden ale myslím že ani dva roky prázdnin by nestačily aby člověk poznal všechny tváře toho pozoruhodného města

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné ! Je zajímavé, jak poutavé může být osobní svědectví i dnes, v době televize, internetu a barvitých superbedekrů.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, musela jsem chvíli počkat, než začnu psát, těch zážitků je opravdu hodně. Většina jich je tedy takových drobných, a přesto zajímavých, mozaiku jedné cesty skládajících.

0 0
možnosti

Moc hezky jste ten výlet o NY popsala. A fotky jsou "neokoukané", takže bezva.

Myslím, že podle toho nálezu medailonku jste tam prostě měla být. Čekal na Vás!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ano, ten medailonek se mi tam vrátil. Už jsem ho jednou měla. To je dávná historie, kterou příliš nepamatuji, ale když mi to jedna žena řekla, tak jsem se štěstím rozbrečela. Tedy obě jsme začaly brečet. No a pak už jsme si povídaly o všem možném, tedy hlavně o tom, co mě trápí, či spíš trápilo. Pak jsem šla do meditace, kde jsem se viděla jako miminko s medailonkem na krku, jak jsem se dostala na Zem. Poslala mě sem ta paní, které říkáme Panna Marie. Měla hvězdný plášť a kolem ní byli další bytosti. Pověděli mi velmi laskavá a povzbuzující slova, která do tohoto blogu vkládat nebudu, ale mám je třeba na mých osobních stránkách. Hezký den přeji. :-)

1 0
možnosti
DV

D36a80v22i37d 90V73l23k

6. 4. 2018 8:49

Takže hodnotíš to ,že to stálo za to Vlasti??? Jo a v tom šátku u výlohy Ti to fakt sluší.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Určitě to stálo za to. Našinec prostě mnohdy dopředu noeodhadne. V šátku u výlohy jsem fakt kočka, to mi na FB píšou i jiní muži. :-) Je to tedy jen jedna z mých podob, často jsem spíš taková méně nápadná, bez vnějších ozdob.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik