Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Videla jste "Posledni pokuseni Jezise Krista"? Procitil jsem ten film az do morku kosti.

0 0
možnosti
Foto

Neviděla, teď se snažím rozšířit si obzory, čtu, co o tom píší na ČSFD. Asi by mě to moc drásalo.

0 0
možnosti
Foto

Mluvite mi z duše. Děkuji. Opravdu jsem zamilovaná do slov Karla Křepelky v eseji o Bohuslavu Reynkovi...totiž opravdu kdo v sobě nemá pochopení toho tady a teď a vedle mě a denně. .nemůže se nikdy dobře srovnat s tím nadzemskym. Protože to se děje opravdu skrz chápání toho pozemského. A myslim. ..ze odkaz na knížku jsem kdysi dostala. ..snad od šárky bayerove. A tak ješte i Vám moc děkuju♥:) hezký svátky. .Vlasto.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Radko, Bohuslava Reynka mám moc ráda, to byl vlastně mystik. Jak seděl v bačkorách na vsi u kamen a vyrýpával ty obrazy na destičky... před tím ještě nakrmil prasata.

1 0
možnosti

Oživovat a přiživovat bájné legendy je právo scifi autorů. Velmi působivé.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář. Legendy mají v našich životech své nezastupitelné místo.

0 0
možnosti
Foto

Byt to mam v zivote jinak, musim uznat, ze jste to napsala zajimave

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS