Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jednou našel v Astorii českou hospodu. Jedna z mála newyorských "zahrádek". :-)

0 0
možnosti
Foto

To velkoměsto mě neláká, to raději všechna ostatní v Evropě... Ale ráda si o něm přečtu. Díky za zajímavé postřehy. Znáte knihu básní a ilustrací P. Nikla Ňůjorští divňáci? R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Neznám tu knížku, pana Nikla ano, mám ráda jeho hravost, divňáci by mě určitě zaujali :-)

0 0
možnosti
IM

I25v70a 86M27a43r42k54o17v14á

28. 3. 2018 21:42

Vlasto, úžasné! To bylo strachu z nevítaného dárku po Vánocích,;-D a už to je tady: NEZAPOMENUTELNÉ zážitky. Těším se na pokračování.:-)R^V

3 0
možnosti

To jsem si tedy početla. NY je město, které buď lidí milují, a nebo nemusí. Můj kamarád říkal, že bych patřila k těm prvním. Bohužel jsem tam nebyla.

Ale když čtu, jak to pěkně popisujete, měl kamarád pravdu. Sdílím Vaše dojmy, včetně těch černochů.

Moc se těším na pokračování.

A díky za krásné fotky, zejména ty černobílé.

1 0
možnosti
DV

D32a22v13i80d 42V54l30k

28. 3. 2018 21:27

Super,ale já raději Beskydy.

2 0
možnosti
Foto

Tak tam bych se jednou taky moc ráda podívala! Díky za zajímavý článek a parádní fotky!R^:-)

2 0
možnosti
PK

Už je to dlouho co jsem navštívil toto město, ale pamatuji si stále, jak jsem vyšel večer ven a davy proudících lidé mě doslova přibyli na zeď a zpočátku udržovaly ve stálém střehu, postupně jsem si zvykl a pak už to šlo. Taky jsem nějaký čas hledal svou stravu..a opět později našel a tak to bylo skoro se všímR^

1 0
možnosti
Foto

Mě zas překvapilo, že jsem něco podobného právě že nezažila, a to jsme po osm dní stále chodili ulicemi nebo jezdili metrem hlavně v Manhattanu, je to obrovské město a všichni se pohodlně vejdou. Nebyli jsme teda u Sochy svobody, tam bývá nával. To nám stačilo zdálky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik