Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zkuste hovořit s manželem o tom jakou má on představu,

kam vás chce zavést , jakou on má představu, co on by si přál v NY vidět ? Docela souhlasím s paní Majovou .

1 0
možnosti

Chápu Vás. U nás je krásně, nepohrdnu ale ani cizími kraji, ale NY by mě moc nepotěšil. Muže také ne, tak nám teď v zimě nadělil do tepla jen poloviční cestu do Ameriky a už se oba těšíme. Vy máte na vstřebání a přípravu dva měsíce, to dáte. Tak si to užijte! ☼

1 0
možnosti

J74o22s44e72f 54H13e94r22t92l

30. 12. 2017 17:27

Co takhle vypsat sázky na paní Vlastu? Pojede? Nepojede?;-)

1 0
možnosti

I83v65a 36M52a53r56k87o35v93á

30. 12. 2017 13:50

Jak Vám rozumím: taky jsem nejšťastnější na kopci za barákem,v klidu a bez lidí (manžel akční světoběžník). Zkuste si to dát třeba tematicky podle toho, co Vás baví. Je-li to např. hudba - po stopách Antonína Dvořáka:-). Uvidíte, že se Vám tam bude líbit... Hodně štěstí do nového roku, VlastoR^ A nezoufejte: já musím na podzim do Texasu!;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář a přeji vše krásné do Nového roku. V

0 0
možnosti
Foto

Vlasto... hlavně jsem tu , abych Vám popřála vše nej do nového roku. Co se té věci výletu týká, jste docela mně podobná.V;-D.. ale právě proto, a chápu, že se vypisujete, právě proto Vás postrčím, že jeďte!- sloganem nejvýstižnějším:

Nový Jork a Liptákov - obce mé nejmilejší... Jára daCimrman:-)

1 0
možnosti

J10a56n 17J85í97l97e45k

30. 12. 2017 8:36

Pokud je to pro vás problém, pak dárek odmítněte. Odmítáte dárek, nikoliv darujícího. Myslím, že váš muž, pokud je to tak, že on tam chce, klidně pojede s někým jiným, třeba se dá jméno zna letence změnit.

0 0
možnosti

To není tak jednoduché. Když poletí s někým jiným, dá až příliš moc najevo, že si ten "dárek" kupoval hlavně pro sebe.

1 0
možnosti

D54a54v15i43d 54V89l14k

29. 12. 2017 22:06

Já bych radši jel do Brna,tam to žije;-)

1 0
možnosti
Foto

V Brně už jsem byla třikrát, počítám-li dobře. :-) Je to fajn město, něco mezi Prahou a Vídní, příjemně v menším. Přátelštější. Jak se jezdí šalinou bych se snadno doptala. Prý je tam teda občas nuda, ale nějak bych to dala. V

1 0
možnosti
Foto

J45a66n59a 70M66a66j67o83v23á

29. 12. 2017 20:17

Držím palce, ať se dobře rozhodnete a vše bude jak má být. V

(Ale zjistit, jestli se vám chce, už u tak velké akce fakt mohli, to zas jo...)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. V

Pomáhá mi se z toho vypsat. Pojmenovávat všechny ty "hrůzy", kterých se bojím, nějak s tím pracovat. Protože mnohdy jsem dost odvážná, takže jsem i překvapená, co to se mnou dělá. Snažím se být k sobě poctivá a přiznat si i, co je třeba jen moje pohodlnost, zajeté koleje a tak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik