Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak zatím mám v poště jen jeden mail, že mi jeden čtenář přeje, abych při mých toulkách přírodou potkala nadržené muslimy a zažila kulturní obohacení.

Víte, co je hloupé? Že se víc bojím těch slušných Čechů, co mi teď budou psát za obscénosti. Protože mají problém. Samozřejmě to lidsky chápu, že se čeští muži často necítí dobře, nemůžou třeba bojovat nebo aspoň férově zápasit. Nejspíš se cítí být zahnaní do kouta (snažím se to pochopit). Co mají, je klávesnice a wifi připojení, tak tu frustraci odbourávají aspoň takhle.

0 2
možnosti

A56d74a62m 63B82í95l15e41k

12. 11. 2017 8:21

Svoboda slova buď je nebo není. Nic mezi tím. Stačí si přečíst několik rozhovorů s Novotným na PL (doporučuji to je opravdu prasárna na úrovni čtvrté cenové, i když chápu, že pouze provokuje),a podívat se,co dělal jako boss v Blesku a vidíme, že pro něj ta svoboda slova je absolutní. Ale na druhou stranu ji odepírá jiným, což ukazuje na jeho zdefoŕmované chápání demokracie. Pro mě je to obyčejný práskač, který nebýt toho, že je profesionální syn, by byl někde u lopaty. A o té rodině si mysleme, co každý chce, možná jsou jednodušší, ale pochybuji, že by učili své děti podřezávat krky.

0 0
možnosti
Foto

Paní Vlastě děkuju. Díky ní jsem já neznalá objevila P. Novotného. Jeho rozhovor z května pro PL o Marii Le Penove. Eu a voličích ukazuje na srovnalost názoru a i když je tam vrseny jeden vulgarismus za druhým. ...pro mne v obsahu víceméně k podepsání. Co se téhle kauzy týka. ..má naprostou pravdu. Pro mne nový B.Brouk jakých je občas velmi třeba.

1 0
možnosti

J48i26ř25í 20K34v96ě29š

11. 11. 2017 18:55

Rodiče, kteří pouští dětem Ortela, ti asi úplně v pořádku nebudou. Ale Novotný, kterému nikdy nešlo o nic jiného, než o trochu pozornosti a neváhal a neváhá kvůli tomu šířit lži a pomluvy, ten není o nic lepší.

5 1
možnosti

Tak zatím nám muslimové podřezávají krky (např. kněz ve Francii) nebo pobodají sebe a vydávají to za útok rasistů a islamofobů (viz případ s muslimem z Prahy). A ještě v té Francii, nedávno zatkli mladistvé;-O muslimy, kteří po komunikaci s ideologem ISIS plánovali teroristické útoky. Proti tomu je jakási píseň úplné nic.

21 1
možnosti

T29o30m23á60š 63P91í46c38l

11. 11. 2017 14:21

A teď si představte, že existují i rodiče, kteří čtou dětem Korán s tím, že jde o autentické boží slovo. http://www.koranoislamu.cz

15 1
možnosti

Docela by mě zajímalo, jak by vyzněl váš článek poté, kdyby jste shlédla několik islamistických propagačních videí, kde svým zajatcům online řežou hlavy.

21 0
možnosti

I40v66a 65R55a44k42o77v59á

11. 11. 2017 13:38

A čím si to ti lidé zavinili sami?!

11 2
možnosti

Vlastně ani nevím co je Ortel. Nebýt takového humbuku v médiích, ani bych je neznal. Možná jsem je i někde slyšel v rádiu a je mi to úplně jedno. Že zpívají cosi rasistického? No a co? Nemusím to poslouchat. Slyšel jsem spoustu podivných textů a nehodlám to nijak řešit.

Máme svobodu, máme demokracii. A oni jsou umělci ať se vám to líbí nebo ne. Ono vůbec umělci často pouštějí do světa spoustu různých blábolů. Kolikrát si říkám, že to snad ani nemohou myslet vážně a že se jen chtějí zviditelnit.

To, že někdo zpívá se svým dítětem nějakou písničku je mi celkem jedno a myslím, že by to mělo být jedno i nějakému Novotnému.

Ale zase... kdo viděl rozhovor Novotného s panem Veselovským na DVTV, jistě si dokáže udělat obrázek o tomto člověku sám. Jak proboha chce podobný "charakter" někoho moralizovat?

Upřímně. Pokud by mě právě takové ...... moralizovalo, tak bych se také cítil dost uražen.

Nezlobte se prosím na mě, neboť reaguji na to, co neznám. Ortel mi opravdu nic neříká a netuším, co se v oné písni zpívá a jak. A ani nemám chuť to dohledávat. Nebaví mě ta muzika.

Některá vyjádření Novotného jsem ale slyšel a jeho urážky mi vadí. A je vlastně úplně jedno, koho se týkají.

Přeji Vám příjemný den a děkuji za článek, s kterým souhlasím tak na půl.

17 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ráda upřesním. Nepatřím k těm, kteří by nějak řešili kapelu Ortel jako takovou. Určitě nesleduju nějak do detailů jejich texty, poslouchám radši to, co se mi líbí. V té písni Mešitě se ale zpívá o podřezávání krků, těmi, co přijdou. A u těch slov o podřezávání krků tento úkon snad "z legrace" provádí i to dítě na videu. A rodiče se tomu smějí. Ve shodě s panem Novotným mi to přijde jako špatná výchova. I když to není běžné mluvit do výchovy jiným rodičům. Ale řekněme, že kdybych sama natočila nějaké hloupé video s vlastním dítětem, a sesypaliy se nadávky, tak to prostě smažu. Oni ale ne, to zaznělo v i reportáži v TV, že video nesmazali. To je nezodpovědné vůči tomu dítěti. A teď se navíc soudí za to peklo, co prý nastalo. Že tomu peklu pěkně vyšli vstříc, to je asi nenapadlo.

4 8
možnosti
Foto

vzpomenu-li to blogerských hlasů těch, co mívaliy karmu čtyřicet, byliy nekorektní a milovaní ... bylo to pro všechny v slovníku v pořádku. Jsou dnes v jiném spravedlivějším světě -PL , kde jim klacky pod nohy neházejí místní admini, co nechápou, že věci se mají pojmenovávat. Novotného vůbec neznám, nesleduju, ale cítím, že hlas Klidu je čím dál víc zatlačovaný freenekorektností... No ano... tak ji hezky přijmout oboustaranně. A proto je prostě dobré, když občas nastoupí kdosi jako kdysi velmi nekorektní kotroverzní Bohuslav Brouk, filosof a estét, co pojmenovával věci pravými jmény a o národní inteligenci měl své drsné mínění, lidem s omezeným viděním by sebral volební právo... že poukazoval i vulgarismy především na omezenost a malost, je jasné. Vám fajn víkend a dík za zprostředkování článku z Teplic.R^:-)

6 1
možnosti
Foto

Radko, díky, že jsi se stavila na kus řeči, potěšilo. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik