Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím, tak jsem se konečně dostala k vašemu textu, reagovala jsem na mou animaci Junga. Konstelace mohou být zajímavou cestou k sebepoznání. Ale já osobně moc skupinové terapii nefandím. Ale spíše takové, jež jde až k prvkům hypnózy. Kamarádka se něčeho takového účastnila, a protože má zkušenosti z jógových cvičení, poměrně snadno se dostala do polosnového stavu, kdy mohla ale zároveň nemohla manipuovat se svými představami. Naštěstí pak na ni promluvila hora a řekla jí: "holka, vrať se rychlo na zem a ona se probrala z živého snění". Ale to byl trochu jiný level, tyto metody, pokud to nedoprovází zkušený psychoterapeut s praxí, mohou být i nebezpečné, protože u citlivých jedinců mohou uvolnit latentní neurózu anebo i psychózu. Mimochodem s dcerou Petra Svojtky jsem studovala a vyprávěla mi pohnutý příběh, jak hledala svého tatínka, mezitím už matka byla vdaná a neřekla jí to, a pak zjistila, že otec byl herec a už je dávno mrtev.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik