Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H41a59n36a 84V15l10k17o58v21á

5. 10. 2017 21:51

Tohle rozhraní léta a podzimu je kouzelnější než podzim samotný. Bez Vás bych si to neuvědomila. Díky.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za velmi milý ohlas.V

0 0
možnosti
IM

I22v27a 72M31a93r86k86o18v64á

5. 10. 2017 21:38

Pěkné povídání i fotky, přesně tak. Ty konstelace jsem jednou zažila a bylo to zajímavé. Ale víte, co na mě působilo podobně? Rodinný fotky. Udělala jsem si takový rodokmen z fotek až ke všem prababičkám a pradědům. Každý den je vidím v rámu na zdi. Všechny ty obličeje a osudy... Je to moc fajn... Mějte se hezky.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jste moc milá. V

0 0
možnosti
JS

Pěkné povídání i fotografie :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jani, ty jsi taková moje věrná čtenářka. Díky. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik