Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Vlasto, já také moc děkuji za reportáž i jména knih, problematika česko-německého soužití i nesoužití mě zajímá (moje první mladistvá láska byla česká němka, božínku, už je tomu přes 60 let, jak ten čas utíká) a při mé příští návštěvě ČR se po těch knihách určitě budu shánět.:-)

0 0
možnosti

Děkuji za reportáž, Vlasti VR^

2 0
možnosti

R^ milý blog. Jo, pocity křivdy umí nadělat pěknou paseku, a nemyslím tím krásnou krušnohorskou mýtinu;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc za tip na knihu, ráda si ji přečtu, mám ráda Krušné hory.V

2 0
možnosti

Knížka "Cejch" je krásná. Pokuste se taky podívat někdy do divadla v Chebu, které dává stejnojmennou hru. Už se s ní taky dostali do TV. Třeba ji v archivu najdete.

1 0
možnosti
Foto

Díky, tu hru už jsem viděla, právě v Königsmühle, vystupovali tam s ní buď v loni nebo předloni. Do těch kulis to skvěle zapadlo. A diváci se bavili, čeští i němečtí.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS