Diskuse

Minulost se prolíná se současností - obzvlášť v Perštejně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K45a64r48e79l 79C26a70c24h

5. 8. 2017 17:40

Jo v Čechách je téměř všude krásně. Kraj kolem nádherné Ohře mám rád.Také si říkám, že v současnosti se máme tak dobře, jak si za svých 70 let nepamatuji. Jenom je tu maličká obava, že to nemusí vydržet i pro naše potomky. Vždycky, když je nejlépe, tak kulturní společnost zleniví, ztratí ostražitost a dá tak šanci barbarům. Na to dojelo již mnoho kultur v historii. A historie se neustále opakuje.

2 0
možnosti
Foto

R^Vymezovat se vuci negativnim lidem je dobre, Vlasti. Ne je odsuzovat nebo jim skodit, ale chranit sama sebe pred jejich negativizmem. Protoze pocity stesti ci nestesti zalezi daleko vic na nas samotnych nez na tom, zda jsme bohati ci chudi, zdravi ci nemocni a na tom, jak se chovaji lide kolem nas.

PS: Hezke fotky:-)

2 0
možnosti

R^, moc krásný:-). Děkuji......................

1 0
možnosti
Foto

Beato, také děkuji. Možná se opravdu pokusím o povídku, to téma rozvinout. A k zaniklým obcím, to je téma, k němuž mám bližší vztah. Dělala jsem na to téma i výstavu. A byla to jedna z nejlepších - z mého dvouletého působení v galerii Kryt.

0 0
možnosti

"Zeď nářků" zajímavý název pro diskuzní fóra...

Perštejnem jsem projížděl loni na výletě cestou na Kadaň. Asi jsem měl odbočit... Příště.

1 0
možnosti
Foto

S tou zdí nářků trochu přeháním, ale je to takový trend. Ti lidé mi teda připadají dost zbabělí, nejsou schopní - a asi jsou hlavně líní - uplatňovat své stížnosti na místech, kde by to i k něčemu bylo.

Příště určitě odbočte, neprohloupíte. I kdyby jen na to dobré jídlo a pivo k Chalupníkovi.

0 0
možnosti