Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Vnepřestáváš mě Vlasti udivovat svým záběrem:-)

0 0
možnosti
Foto

Jani to je od tebe laskavé, ale jako Blíženec fušuju do vícero řemesel, žádné však neovládám zdaleka dokonale. Všude nějaké mezery. Snad tu asistentku kouzelníka jsem dělala dobře, držela jsem krabičku gumičkami upevněnou, v ní další dvě krabičky a pak teprve váček se schovaným prstenem. Taková ekvilibristika!

1 0
možnosti

J84a75n 13J75í12l49e78k

27. 7. 2017 5:41

Plakat u knihy je krásné a důstojné. :-):-)

1 0
možnosti
Foto

A to jsem si říkala, že je ta knížka moc prvoplánová, samé erotické eskapády, a ejhle, najednou taková vsuvka. Čekal a nedočkal se. Zmrznul.

I když vlastně umřeme všichni, že.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik