Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem ráda, že jsem si Vás vybrala mezi oblíbené. Ten deníkový způsob psaní spojený s Vašimi postřehy mi vyhovují. Dobrý nápad... A také se mi líbí, že že malujete - a jmenujete se Vlasta - jako moje sestra a jedna kamarádka za školy. Pěknou dovolenou Vám vinšuji. Mirka ;-)R^

0 0
možnosti

R^ je to o životě a ze života, v reálu se děje tolik zajímavých věcí, všude být nemůžeme a je fajn, že jsou zaznamenávány a popisovány:-)

1 0
možnosti

D14a86v97i95d 58V57l28k

18. 7. 2017 7:13

To je prostě Ježíš Kristus Krušnohorský:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Však jsou Krušné hory božské.

0 0
možnosti
Foto

R^Urcite mate moc rada svou praci, Vlasti. Ze se nepletu?:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, mám. I když i někdy hudrám. Ale to nestojí za řeč.

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik