Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezke saty! ... i blog .-)

1 0
možnosti
PK

Vypada to vse velice idylicky. Pro me je idyla jednou navzdy prerusena tim, ze po ctyrista letech tam uz nikdo z nasi rodiny nebude pracovat na nasich polich.

1 0
možnosti
Foto

Naše pole teď obhospodařuje taky někdo jiný. Alespoň tak. Prodat to nechci. Považuju to za takovou jistotu pro případné horší časy.

0 0
možnosti
SH

Milá Vlasto, děkuju za zklidnění a uvědomění si!R^

1 0
možnosti
Foto

Jsme šťastní lidí přesně v tom okamžiku, kdy si to dokážeme uvědomit a být za to vděční....

Díky za milý blog.

4 0
možnosti
JS

Vlasti, díky za milé srdečné pohlazení, kterým Tvůj blog jeR^R^V:-)

3 0
možnosti
Foto

Jani, přiznám se, že mi to docela dá práci. Sesumírovat to vše, co se mě nějak dotýká. Tedy vše se samozřejmě nedá. Učím se to, je to takový můj nový koníček.

Tvé blogy jsou velmi milým osvěžením, takže je pro tebe na oplátku. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik