Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za článek i za fotografie. R^

0 0
možnosti
Foto

A to jste měla hezký týden .-)

2 0
možnosti
Foto

Hezké, jen více takových reportáží, umění, koníčky náš nalpnuji a hned jsme lepšími lidmi. Dekuji a hezky den.

2 0
možnosti
Foto

R^ Krásně pozitivní. Jupííí! Právě tohle je to podstatné a důležité.

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko, všimla jsem si, že takté píšete v tomto duchu, a to ráda čtu. Mě tedy to psaní až tak nejde, jak bych si přála, spíš líp fotím, tak to takhle kombinuji. Obrázek řekne hodně.

1 0
možnosti

J60a66r35a 79R93a69n90k

7. 5. 2017 22:59

Hezky a pozitivni blogR^

1 0
možnosti

Pěkné. Aspoň jsem poznal místa kde jsem dosud nebyl. R^

2 0
možnosti
Foto

U nás na severozápadě je spousta krásných míst, jen to lidé z ostatních částí země mnohdy nevědí. Mrzí mě, když jsme vnímáni jako "pustina" - viz stejnojmenný seriál, když v reálu to není taková depka. Má to tedy i výhodu, že tu není "přeturistováno", což je taky fajn. A pořád je tu co k objevování, ani nemám ještě všechna zajímavá místa prochozená.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké fotky, Vlasti. A více takových akcí, právě proto, že jsou lokální, tak jimi lidé žijí a spojuje je to:-)

3 0
možnosti
Foto

Kéž by, Jiří. Někdy mívám pocit, že to zajímá jen málokoho, když čtu místní diskusní fóra, tak říkají "tady nic není", nebo všechno kritizují. A sejčkují - že to hřiště někdo brzy rozfláká a tak. Tady u nás v Sudetech je to obtížnější. Přesto se snažíme.

4 0
možnosti

I já se připojuji k paní Janě a Zuzaně, coby už velmi dlouholetého cizáka ty hromady článků o politice pomíjím, ale fotografie z mé rodné vlasti vžycky uvítám:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik