Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Milé čtení v tom dnešním uspěchaném, bláznivém světě..děkuji:-)

0 0
možnosti
OU
Foto

Moc hezké čtení, paní Vlasto :-)

1 0
možnosti
MS

Chápu, že k ženě z velkým Ž a paní Herečce se jaksi nehodí účast v nekonečném a pokleslém seriálu komerční televize, nicméně je to jedna z jejích nejrozsáhlejších televizních rolí (a mimochodem ztvárněná velmi dobře), takže by se možná slušelo ji taky připomenout. :-)

0 0
možnosti
Foto

Na Ulici nekoukám, i když tedy o tom vím, že tam má paní Maciuchová výraznou roli. Chvíli jsem zaváhala, jestli se zmínit, ale pak jsem si řekla, vždyť píšu osobní blog. O tom, co je mi blízké.

Spíš mě teda mrzí, že příliš neznám její divadelní role, nežiju v Praze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik