Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Vlastičko, těší mě, že máme téměř stejný blogerský vkus. Jsem s vámi zajedno.

1 0
možnosti
Foto

Tak ,Vlasto, to moc děkuju. A že si toho od Vás, pro mne nesmírně příjemně naladěné ženské, vážím a mám fakt radost, o tom žádná. Ale ono poctivě. Já politiku nepíšu, jenže... když se někdo do věcí a lidí z pohledu mého nečestně opře, opřu se i já a laskavá nejsem. Děkuju Vám.:-) Další slunce - do duše - zrovna Vám posílat nemusím, ale jedno pro nějaké to ,,horší,, do kapsy navíc nezaškodí:-)

2 0
možnosti

Vlasti, díky za blog blogerský a přeju Vám v práci hodně pohody a úspěchůR^:-)

3 0
možnosti

K tomu se samozřejmě rád připojím a děkuji všem za vzájemné blogerské prolínání:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik