Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P69e30t97r 30B52r58o32ž

5. 3. 2017 18:04

Plně podepisuju zejména myšlenku, proč bych se měl, proboha, dívat na Olgu Hepnarovou? Jdu se do kina pobavit, ne prohloubit depresi ;-D Na deprese mi stačí sledovat zpravodajství...Rv

3 1
možnosti
JR

J76a20n 22R84á47ž

5. 3. 2017 16:09

Toto show dalo televiznímu divákovi možnost nahlédnout do světa, kde nic není upřímné, ani emoce, ani slzy, ani to, že jeden herec, či režisér přeje druhému získání ceny, jak se značným patosem dává najevo.

2 0
možnosti
JL

Na "Jana Masaryka" jsem četl jen špatné recenze, prý v Berlíně propadák, ale u nás vyhrál všechno. To jsem na to zvědavý. Podívám se.

4 0
možnosti
Foto

Taky mi tam dost chyběly ty tzv. "medailónky", tedy krátké informace o jednotlivých nominovaných tvůrcích, které byly v předchozích ročnících. Pokud to byla pro režiséra ztráta času, tak by se vyhlašování mohlo příště zkrátit na pouhé přečtení seznamu vítězů, na slavnostní večer by přišli diváci v obyčejném oblečení jako do kina a pak by se šlo domů.

Hm, ale to by se na takový pořad nedívali snad už ani zarytí fandové filmu.R^:-)

3 0
možnosti
Foto

I21v79a93n 25M11a57r84e65k

5. 3. 2017 12:33

Čím slabší česká filmová tvorba, tím pompéznější oslavy aktérů samotných ? ;-(

10 0
možnosti
Foto

A co jsem chtěla řít? Asi toto "Méně holywoodské pompéznosti, radši víc skutečně dobrých filmů." I když samozřejmě si nenárokuji, že bych o tom snad mohla rozhodovat, co je kvalitní, píšu jen o svých pocitech a momentálních dojmech.

1 0
možnosti
HM

Řekla jste to srozumitelně a dobře, karma :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale slavnostní večer prostě není a nemůže být dokument o vývoji filmu za předchozí rok. To prostě už je to "gala". Róby a třpyt. Jen by mne zajímalo...když vás nezaujaly filmy, co jste čekala od "lvího večirku"?

0 3
možnosti
Foto

Čekala jsem nějaké doporučení, proč bych měla na oceněný film jít. Třeba na film Masaryk. Na jednu stranu kritika od renomovaných kritiků, co jsem kde četla, a pak je film oceněn mnoha soškami od jiné odborné poroty. Nějak se v tom ztrácím, co je kvalitní a proč.

2 0
možnosti
PT

P60e69t47r 24T76o50m32e67k

5. 3. 2017 10:22

Z toho co jste napsala mně není jasné jaké filmy vlastně máte ráda.

1 0
možnosti
Foto

Kolja, Kráva, Knoflíkáři, Schmitke. Domácí péče. Jestli jste chtěl nějaké konkrétní příklady.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik