Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^To je moc hezky napsané, Vlasto. Tvrzení "moje pravda je ta jediná správná a kdo nesouhlasí, ten se mýlí" je dnes bohužel až příliš časté. Je to o té pokoře, ta nám chybí a také o otevřenosti a umění naslouchat ostatním:-). Toť můj osobní názor na dané téma, každý to může vnímat jinak:-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi.

Uvedu dva příklady chybného vyjadřování.

"Zákaz kouření v restauracích je správná věc."

"Zeman je dobrý prezident."

Namísto těchto výroků je lepší říkat:

"Mně by se líbilo, kdyby se v restauracích vůbec nekouřilo."

"Já považuji Zemana za dobrého prezidenta."

2 0
možnosti
JT

Ten, kdo ví, že nemůže (být objektivní), je zpravidla moudrý. Není potřeba mlčet, spíš jen neplýtvat slovy a svými slovy a činy inspirovat druhé a také se nechat inspirovat nasloucháním, čtením, diskusí...Hezký článek

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Snažím se. Vlastně mám v oblibě, když přicházejí nové úkoly, a ty přicházejí. Používám tedy i magické myšlení, můžu-li se to tak nazvat, o tom většinou nemluvím. Nebo jen osobně s blízkými. Zároveň se držím nohama na zemi.

1 0
možnosti
VO

Čím více toho vím, tím více vím, že nic nevím.

Soudný den není jen otázkou budoucnosti, naše svědomí o nás ví všechno nejlépe a soudí nás stále, každý den.

2 0
možnosti
Foto

Jo, dělávám si takovou inventuru v hlavě před spaním, co se povedlo, s čím můžu být spokojená a co méně.

1 0
možnosti
ES

Rozum je dobrý, jen nás někdy brzdí...:-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik