Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za milé ohlasy, ať Vám to všem taky fotí, píše nebo prostě se daří v tom, co rádi děláte.

0 0
možnosti
Foto

Mám to tam rád...pár blogů z Kamenčáku také někde mám...ale vždy podzimní, nostalgické :)R^

1 0
možnosti
Foto

To první je opravdu Dali jak vyšitej. Skoro se mi nechce věřit, že jste to sejmula z hladiny... To druhé mi spíše připomíná Joana Miró. :-)R^

1 0
možnosti

Výborně Vlasto. Kamenčák si to zaslouží. Mám to tam také moc ráda.:-)

1 0
možnosti
Foto

A to jsem ještě mohla dát fotku těch typických převlíkáren, co tu naštěstí stále jsou, a mají takový ten prvorepublikový charakter. A u plivátka si vždycky vzpomenu na tu malou a velkou klouzačku, co tu bývala za našeho dětství, Jak jsem se na tu velkou bála, tam snad menší děti ani nesměly. A Dřevák s výdejními pulty na jídlo. Nostalgie veliká.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS