Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Wiki má můj obdiv. Snad se taky někdy odhodlám tam něco dopsat.

2 0
možnosti
Foto

Všechno je to práce "obyč" lidí. Jen si nastudovat ty postupy. A případně se poradit.

0 0
možnosti

Byl jsem poměrně aktivní přispěvatel v letech 2005-6 v době mých vysokoškolských studií, kdy tam bylo jen pár článků (přesáhli jsme postupně desítku a pak i dvacítku tisíc, dneska jich je přes 300 tisíc) a bylo potřeba dost psát. Teď už bohužel nemám tolik času, tak jen občas někde něco doplním a opravím. Nicméně možná právě tím spíš, že je dnes už wikipedie tak rozsáhlá, potřebuje více aktivních uživatelů, aby ji mohli dále rozvíjet. Takže za mne jednoznačné plus.R^

3 0
možnosti

J11a65r56a 70R95a55n56k

25. 7. 2016 20:08

Nekdy by staclo prekladat z anglicke, ktera je ve vsem rozsahlejsi. BlahoprejiR^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik