Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J55a38r48a 47R91a82n19k

25. 7. 2016 0:22

Dnes karma za rozumny nazorR^

1 0
možnosti
Foto

Jsem tu krátce a snažím se pochopit, jak ta "karma" funguje. Nějaké matematické vysvětlení jsem tu tedy našla a už jsem vypozorovala, že určitá témata jsou tu ceněna více. Záleží na momentální náladě ve společnosti a samozřejmě i na obratnosti pisatele. Pro mě osobně je výzvou být obratná v tématech, k nimž mám nějaký osobní vztah. A snad mám i co říct. Nebo se o to aspoň snažím.

Jen tak pro zajímavost, to, co jsem smázla, mělo karmu největší :-).

Ale jak říkám, honit karmu tady nechci. Jen jsem v tom psaní našla jistou zálibu.

1 0
možnosti
Foto

Když už sahat pro kandidáty do tohoto "kotle", tak bych bral raději Marka Ebena. Samozřejmě, kdyby chtěl.

0 0
možnosti
Foto

To bych se divila, kdyby chtěl. Má invalidní ženu, už to je velká odpovědnost. A myslím si, že je spokojen s tím, co profesně dělá. Moderuje, hraje a zpívá. Nepřipadá mi nijak víc abiciózní.

1 0
možnosti

Paní Fišrová. Tak nějak jsme nepochopila, oč Vám jde. Váš první blog na toto téma- mi připadal fajn. Toto mi přijde zbytečné.

1 2
možnosti

P.S. Nějak nemohu najít Váš první blog- na téma p. Horáček....? Vy jste jej odstranila??????

0 0
možnosti

Loterista, který vydundal z lidí a státu velký prachy. Že on na prezidenta, cha,cha?? Jsme vyléčeni !!

2 3
možnosti

Vase rozhodnuti zde ovlivnuje zavist, pane Strasile. On to dokazal a vy ne. Urcite to 'vydundani' bylo legalni. Takze ta vase zavist vam nedovoluje se podivat dobre, co je to za osobnost. V porovnanim tech dvou, dnesniho a minuleho, musim uznat lepsi kvality u tohoto pana Horacka.

5 1
možnosti

Píšete: "Důležitý teď může být třeba jeho apel na slušnost. Naslouchání názorům druhých. Snaha podpořit nás všechny ve využití našeho vlastního potenciálu."

To slíbí lidem každý kandidát. Nakonec se ukáže, že naslouchá někomu jinému, třeba za oceánem.

Já si jen přeji, aby nás nikdo nezatáhl do nějaké špinavé války.

4 1
možnosti
Foto

Je samozřejmě otázkou, zda může uspět nějaký skutečně nezávislý kandidát. Jestli nejsme ještě menší figurky na šachovnici, než si myslíme.

Nechci tu teď orodovat za nikoho, být užitečným idiotem by taky nebyla zrovna fajn úloha.

Jen píšu o svých momentálních pocitech.

2 0
možnosti

:-)......Nemá šanci ! Jako hráč v minulosti o velké peníze. by to měl vědět ! !!!!!!

4 4
možnosti

No, když to říká Standa Novák, tak to je tutovka.:-)

5 1
možnosti
Foto

Podobných možných kandidátů se časem objeví jistě více. Ono nestačí jenom říci: "Chci kandidovat na prezidenta." Buď si vás musí vzít pod křídla nějaká politická strana (potřebný počet poslanců nebo senátorů) nebo musíte nasbírat dostatečný počet podpisů občanů. A jistě si pamatujete, jak minule s tím počítáním hlasů občanů byly jistě problémy. Pokud jde o mne, nemám s Michalem Horáčkem žádné problémy. Já bych mu svůj hlas klidně dal, ale rozhodnu se, až budou známi i ostatní kandidáti. Určitě ale mezi nimi budou i lidé, kterým svůj hlas rozhodně nedám.

2 0
možnosti
Foto

S počítáním hlasů žádné problémy nebyly. Problém měli ti kandidáti, jejichž petiční archy obsahovaly příliš mnoho falešných identit.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS