Pojďme je naštvat třeba tím, že budeme volit Piráty

Současné přetahování o to, kdo je v naší vrcholné politice největším zloduchem, už mě nebaví sledovat. I se na ty lidi zlobím, co nám předvádějí za scénky. Být teď volby, tak to hodím Pirátům. Některé znám i osobně.  

Jsem příznivcem aktivních řešení, či-li nelíbí-li se mi něco, najdu si něco jiného. Vždy máme možnost volby. 

Už léta využívám internet jako výborný komunikační nástroj. Díky tomu jsem se onehdy potkala i s několika wikipedisty, kteří se rozhodli zaplnit informacemi nezmapovaný prostor okolí Mariánských lázní. Tam mají dokonce "pirátského" starostu.

Ráda fotím a mám dobrý pocit z toho, když moje povedené fotky poslouží dobré věci. Nikdy jsem nelpěla na tom, že jsou to zrovna "moje" fotky, vždyť při focení využvám techniku, kterou jsem nevyrobila, a už vůbec ne vynalezla, fotím to, co jsem nepostavila (jedná-li se o architekturu) a to už vůbec nehovoříc o přírodě, na tu opravdu žádné copyrighty nejsou. Takže svoje fotky i texty běžně sdílím, jako většina z nás. Sdílíme i nejrůznější informace, funguje to bezvadně. Obohacujeme se vzájemně. Někdy tedy až zahlcujeme.

Každopádně se mi líbí tahle svoboda a různorodost, a ani se nedivím mladým lidem, pro které je toto vše třeba ještě důležitější než pro mě. Postavili si na tom i politický program. Chtějí žít ve svobodném světě. Sdílet pro dobro všech. 

Využívají vědu a technologie a z toho těžíme přeci též všichni. 

S mým mužem máme talentovaného a technicky nadaného syna. Jeho postoj ke světu, jeho plány do budoucna - to vše je pro mě osvěžující a nadějné. Vidím ty rozdíly, jak jsme byli vychováváni my - často ve strachu - a jak jsou dnešní mladí mnohem pohodovější. Jezdí po světě, umějí anglicky, nemají v sobě tolik negací, jak pozoruji u naší generace. Vymýšlejí, inovují. 

Ti kluci a holky pirátští jsou hodně inteligentní a mají mou důvěru. Fakt jim to nejspíš na podzim hodím. Teď třeba prosazují větší transparentnost při zveřejňování smluv. V masmédiích se o tom prakticky nemluví. Tam teď "jede" ta naše "vládní krize".

A třeba je to dobře, charaktery se odhalují. A můžeme si jasně říct, co chceme a co vážně už ne.

Autor: Vlasta Fišrová | neděle 14.5.2017 14:00 | karma článku: 30,58 | přečteno: 1338x
  • Další články autora

Vlasta Fišrová

Snílek Václav

30.9.2023 v 19:38 | Karma: 10,88

Vlasta Fišrová

Láska a inspirace namodro

29.9.2023 v 21:29 | Karma: 6,14

Vlasta Fišrová

Zahoďte ty berličky

2.1.2023 v 13:52 | Karma: 11,77

Vlasta Fišrová

Ahoj krásko, jak se dnes máš?

25.5.2022 v 18:49 | Karma: 11,59

Vlasta Fišrová

Jak jsem se probudila v roce 2037

15.5.2022 v 11:06 | Karma: 10,75
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik