Jeden člověk nešťastně ukončil svůj život a nesmí se tu o tom psát

Byl to bloger, jeden z nás. A už tu není. Je mi to moc líto, i když jsem jej osobně neznala. Ale vím, jaké to je cítit se být neadekvátně potrestán a nevědět, kde hledat zastání.  

Snad nebude zablokován celý jeho web, protože to by byla neúcta k člověku. Jmenoval se Jaroslav Janota. Nemůžeme už pro něj takřka nic udělat, jak napsal před chvílí jeden z blogerů. Ani jeho rozloučení tu nesmí být. Asi kvůli vyšetřování.

A co tu smí být? Plky, které ... teď se nechci dotknout žádného z nás. Plkáme tu jistě každý z nějakých důvodů.

Teď si ale říkám, že snad můžeme vyjádřit svůj smutek nad tím, že někdo ukončil nešťastně svůj život, pod tíhou událostí.

Nedovedu se teď tvářit, že se přeci nic neděje. Lidičky, život jde dál... to mi připomíná tu hořkou scénu z Půlnočního kovboje. Jak jeden ztracenec drží v náručí svého kámoše, kterej kašle, asi má tuberu, a umře mu v náručí. A pan řidič nechce žádný rozrušení v tom autobuse, ve kterým jedou všichni přeci za štěstím. Tak říká, "Lidičky, nic se neděje...

Je mi smutno, přátelé.

Autor: Vlasta Fišrová | čtvrtek 23.2.2017 5:39 | karma článku: 41,32 | přečteno: 4545x
  • Další články autora

Vlasta Fišrová

Snílek Václav

30.9.2023 v 19:38 | Karma: 10,88

Vlasta Fišrová

Láska a inspirace namodro

29.9.2023 v 21:29 | Karma: 6,14

Vlasta Fišrová

Zahoďte ty berličky

2.1.2023 v 13:52 | Karma: 11,77

Vlasta Fišrová

Ahoj krásko, jak se dnes máš?

25.5.2022 v 18:49 | Karma: 11,59

Vlasta Fišrová

Jak jsem se probudila v roce 2037

15.5.2022 v 11:06 | Karma: 10,75
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 611x
Jsem mámou tří už dospělých dětí. Ráda fotím, toulám se přírodou. Mou velkou zálibou je výtvarné umění. Zároveň se snažím chápat souvislosti, proč žijeme tak, jak žijeme. A co můžeme měnit. I proto píšu tady na blogu, abych spoluvytvářela svět dle svých představ.

Profesně působím ve školství, je mi blízká alternativa.

Mail: vlasta.fisrova@seznam.cz

Seznam rubrik